Barnloppis!

Idag skulle jag igentligen umgåtts med Michan, men hon kom på att hon hade dubbelbokat, så att jag följde med syrran till Malmö, där hon skulle sälja sina leksaker på barloppissen. Det gick bra, jag är och var jättettrött på grund av mina fem timmars sömn (vårt kylskåp har pajat så vi fick skaffa nya vitvaror, vilket gjorde att halva köket måste byggas om, pga att vår gamla kyl och frys hade höjden 155 cm, och dessa har 185 cm..) men annars var det helt okej.
Igår monterade jag ihop en fåtölj från sjuttiotalet tillsammans med mormor, den var faktiskt asskön och passade bra in i mitt ena hörn av rummet. Ikväll blir det kanske hyrfilm eller något. Nu ska jag läsa tror jag. Hade Gutttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0