En dag på stranden

Idag var jag med Emma, hennes familj plus min syster på Mossby strand. Det var väldigt kul! Vi badade, solade, tog det lugnt och gjorde en gravplats i sanden (som troligtvis utgör 8/10 av bilderna). Efter det åkte vi hem till henne och körde Lips, väldigt kul. I morgon kommer ida följa med dem till Danmark och gå på Tivoli i Köpenhamn, blir säkert kul, men jag har andra planer. På lördag kommer Mormor och Morfar hit och då ska tydligen vi också till Danmark. Men det var kul att vara med Emma igen. Jag har saknat hon och hennes sjuka humor! :D
Här kommer bildbomb från dagen!
(jag kommer att vara borta Måndag-Fredag, och mobilen funkar det inte att blogga på - därför kommer det inte finnas blogggrejs förrän på fredag)

Kommentarer
Postat av: emmaklemma

haha, vi är grymma vi. får ses snart igen. ha de gött!



2011-07-14 @ 22:47:23
URL: http://eemmajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0