Glan

Idag var sista ''hela dagen'' som vi kusiner hade tillsammans, eftersom att jag och Ida åker i morgon. Därför tänkte vi (jag och amanda i första hand) att alla kusiner, dvs vi fem, skulle cykla till en sjö och bada. Det blev en del motstridiga konversationer med både den ena och andra men till slut stod det klart att Jag, Alex och Amanda skulle cyckla och Alice och Ida skulle bli skjutsade av mormor. vi alla hade slutdestination Svärtinge kiosken - cirkus halvvägs genom svärtinge. Därifrån gick vi till Sjöslättersbadet för att bada och äta. Det hela resulterade i en fantastisk avslutning på de tolv dagarna jag och syrran tillbringat i Norrköping i sommar! Dessutom hann jag och Amanda med en del sol också, och vem vet? kanske fick jag lite bränna tack vare det.
Efter badandet, på väg hem, stannade vi och åt vars en glass i Svärtinge hallen, mycket väl upskattat!
Hemvägen gick mycket bra, och snabbt mycket tack vare musiken som Alex fixade ihop. Och när vi kom hem igen (alltså hem till kusinerna) stod maten på bordet. Kunde dagen bli bättre - Nej, tror inte det!
Hoppas att ni haft en lika härlig dag som jag, kram Sara.
Glan, sjön vi badade i - dock ser det trevligare ut när man är på plats.
Svärtinge kiosken
Precis nu har jag och Amanda tittat klart på filmen Love Happens, en romantisk film, som var helt okej, men inte den bästa jag sett. En perfekt onsdags film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0