Hemlängtan

Igår kom pappa och hämtade mig och ida från kusinerna, vilket betyder att vi är hos farmor och farfar. Igår så hade vi begränsat med tid så att vi stannade hemma och spelade sk. kropp mot kropp (kommer inte ihåg dess riktiga namn). När vi kom hem till Farmor och farfar var maten precis klar och efter det följde bastubad med skrubbning - mycket härligt. Idag tog vi lastbilen in till finspång vid tio-tiden. Där gick vi bland annat till en second hand butik kallad Hans och Greta. Jag skulle hitta T-shirtar i färgerna svarta och vita, som jag kan trycka på. Dessutom hittade jag tre par shorts som en liten bonus. Nu har vi kommit hem, ätit vattenmelon och tagit ett dopp vid bryggan. Alldeles strax ska vi ner till lilla badstranden för ett extradopp, det är lika varmt i vattnet som i luften dvs mer än 20 grader i alla fall. Mer än så vet jag inte. Vi åker förmodligen hem i morgonbitti, eller ikväll - jag talar väl om vilket det blir.

I förrigår (tror jag det var) såg jag och Amanda på Mean Girls för en liten ''refresh''. Personligen tycker jag att andra filmen är bättre - men vad tycker ni? Se den om ni inte gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0