Tredje gången gilt

Idag vaknade jag kl. 10.17, men inte amanda. Jag försökte dock gång på gång fördriva tiden med att somna om, men det funkade bara tre minuter i taget, så att det slutade med att jag skickade iväg ett sms till någon. Då var klockan 12.22. Som tur var kom malin och ''väckte'' oss vid halv ett tiden, så att det var ingen större katastrof direkt. Den så kallade katastrofen kom efteråt när malin hade gått (igentligen var inte det någon katastrof men det låter mer dramatiskt så..). Det var nämligen så att amanda somnade om i en halvtimme till! Så att jag fick ligga där och spela lite tråkiga mobilspel etc. Men till slut gick vi upp och åt en enastående god frukost bestående av Crun..y och macka :D
Efter det drog vi till stan, införskaffade en bikini och hade det trevligt i 45 minuter kanske. Därefter åkte vi till en djuraffär och handlade in lite fiskar (extremt gulliga, såklart) Och därefter följde en snabbhandling på Willy:s. Nu sitter vi här efter att ha ätit god mat och ska kolla på Cleo på SvtPlay. Kul,kul. Det var väl allt för mig. Här kommer en bild från gårdagens tältning, tredje gången gilt. Fast bilderna funka inte så det får ni inte i alla fall, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0