En liten töntig, men ärlig grej bara...

10 saker om dig själv 
1. Jag är kort för min ålder
2. Jag är inte riktigt blondin
3. Jag har tappat mitt intresse för shopping
4. Jag spelar fiol, och har gjort sedan jag var fyra
5. Jag är inte helt skånsk
6. Jag kan inte prata riktigt bred skånska, vilket skulle vara ascoolt om jag kunde...
7. Jag har rätt dålig humor
8. Det finns de som tror att jag är äldre än vad jag är, trots min längd
9. Jag älskar tropiska frukter och isbergssallad
10. Jag är kär
9 saker du aldrig gjort
1. gillat kött
2. sett en svart noshörning
3. varit i Polen
4. varit förälskad i en blond kille
5. läst den sista boken i Twilight serien
6. kört bil
7. lastat en flyttbil
8. åkt segelbåt
9. gått på gymnasiet
8 sätt att få dig att "falla"
1. Snygga armar
2. Fina käkben
3. snygg mage
4. kunna sjunga, spela gitarr, fiol och piano...
5. vara någerlunda intelligent
6. Vackra ögon
7. Prata stockholmska
8. bra på musikteori
7 saker som du tänker på ofta
1. åka till stockholm
2. att VG+ och MVG- inte är samma sak
3. hur fluffigt mitt hår blir när jag borstar det
4. hur stort universum är
5. vad folk på andra sidan jorden gör nu
6. vad korta mina ögonfransar är
7. hur jag ser ut, utan glasögon
6 saker du vill säga till olika personer just nu
1.  Jag är på väg till stockholm nu!
2. Jag saknar dig
3. Jag är hemma nu
4. Du är så himla knäpp, men jag älskar dig ändå
5. har du gröna ögon på riktigt?
6. grattis!
5 personer du träffat senaste veckan
1. Mormor
2. Farfar
3. Amanda
4. Alex
5. Alice
4 smileys som beskriver ditt liv just nu
1. :/
2. :)
3. :D
4. (L)
3 saker du blir avtänd av
1. killar med bara en massa yta
2. folk som skryter för att imponera
2 saker du ska göra imorgon
1. Vara med amanda
2. Fira Alex
1 erkännande
1. Jag är kär i en stockholmare. Vilken olämplighet! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0