Vakna sent, Åka ut

Idag vaknade jag klockan 9.33 första gången av en mardröm. Den var inte rolig (som ni kanske förstår).
Den handlade om att jag, min släkt och 2300 pers satt ute i skogen och åt. Problemet var att det kom en massa myror hela tiden som klättrade upp på benen och i maten. Så fort man försökte slå bort dom så kom det nya osv. Jag blev förbannad och sprang in i Kallgårdens matsal som var full på människor. Bland annat så satt min morbrors fru och var deppig för att hon skulle dö. Det visade sig att dessa myrorna åt sig igenom skinnet i ryggen och åt upp en inifrån! Man kunde få en medicin mot myrorna (som jag också tog) och då kunde man inte bli uppäten. Det visade sig också att min mamma hade fått jättemånga sådana bett på ryggen, så hon skulle också dö. Jag blev helt hysterisk och hittade en kille som jag skulle rymma med, men i allt kaos så lyckades han bli biten, så han vågade inte följa med mig. Efter det vaknade jag och hade panik.
Sedan somnade jag om och vaknade 12.46 av min otroliga träningsvärk från igår. Jag, Amanda och Alex fick för oss att vi skulle cykla från Norrköping till ''Nästan Finspång'', dvs 2,5 mil för att bada. Så att vi gav oss iväg strax efter tolv och kom fram strax efter tre på grund av några omvägar efetrsom att vi trodde att man inte fick cykla på en viss väg. Men det varslade vi när vi kom fram. Vi badade och åt en hel del där och badade lite till, tills det var dags att resa hemåt igen. Så att vi satte oss på cyklarna och började färdas i riktning mot Norrköping. Det var då jag insåg min fruktansvärda träningsverk i gumpmusklerna. Men,men vi kom hem till slut efter en resa på 2 timmar och fyrtio minuter, då klockan var nästan åtta på kvällen. Dagen var helt enastående och garanterat ett minne för livet!

Idag har jag och amanda och alice följt med moster malin och handlat inför min kära kusins födelsedag i morgon. Efter det mesta handlandet på Ö&B åkte vi till Candyland där vi handlade alldeles för mycket godis! (kunde inte skadat om hälften av det var frukt...) Efter det åkte vi till Willy:s där både Alice och Amanda införskaffade vars ett par skor.
Nu ska jag lämna tillbaka datorn till amanda, men ni får ha det super!
bilden är som ni ser väldigt gammal (och i mina gamla glasögon). Men det är jag som syns mest och amanda som syns lite halft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0