Varmt att vakna!

Igår tältade jag och amanda i deras trädgård. Det var kul. På kvällen spelade vi kort, sjöng lite och hade det mysigt tillsammans med Alice och Ida. Och när vi skulle sova kröp de in i sitt tält.
På morgonen (efter 9.03) gick vi och handlade A-fil i pyjamas för att vi var för lata för att ta på oss riktiga kläder.
När vi kom tillbaka från Konsum var jag utsvulten och därför åt vi frukost. Aktiviteten som följde var att titta på


Tamara.
Sinoppsis: Den handlar om en tjej som är tyst och liten och hon sysslar med trolldom. På en fest dör hon och så uppstår hon i en snygg version av sig själv. I filmen får man följa hennes hämnd.
Efter den filmen såg vi Mean Girls 2. Den var också helt okej. Väldigt förutsägbar och väldigt lik första filmen, men en typisk ''tjejfilm'' med sina supergulliga partier.
Sist men inte minst såg vi Just go with it, som är en jättegullig romantisk film med sina komplikationer som det medför när man går omkring med en ring på sitt finger, även om man inte är gift. Också helt okej film.
Det är väl allt jag gjort idag. Här är jättevarmt och vi kommer att sova i tältet idag igen så... aa, det var allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0