Killar med otroligt bra utseende...

Hejsan! Har konstaterat att det finns ett antal killar som ser otroligt bra ut. Här kommer några av dem:
Brad Pitt: Väldigt snygg för att vara en gammal gubbe!
Leonardo Dicaprio: Så Snygg han var när han var ung! Jag tror jag smälter i tusen bitar!!! Tyvärr har även han åldrats, och det blev inte till det bättre...
Johnny Depp: Typ snyggast av alla dessa gamla män jag nämnt innan!

Channing Tatum: En av de snyggaste killarna som finns - Mer behöver man inte säga!

Chase Craword: Ja, vad kan man säga? En sockersöt pudding som på något sätt får vandra fritt på denna jord - Jag smälter - Igen... :)
Ian Somerhalder: DEN ABSOLUT SNYGGASTE PERSONEN SOM VANDRAR PÅ DENNA JORD!!! iNGEN KLÅR HONOM - INGEN!! (Ian är han åt höger..)
Jahapp... Det var allt för mig, vi ses väl hoppas jag :)
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0