inget bloggande den senaste tiden?

hejsan hoppsaN!
jag har ite skrivit så mycket den senaste tiden. Det beror på att jag inte har orkat, kunnat eller ja, haft tid.
Det är snart kall så att det är delvis det som har tagit upp tidN...
Jag tror att jag är kär. Tyvärr i två personer om man nu kan vara det. annars ''gillar jag dom bara...
Jag har snart läst slut 3:e boken i hungerspelen -  rekomenderas starkt!!!!!!!! För alla som pallar läsa grymmmmt bra böcker om komplicerad kärlek och annat trubbel som komplicerar och förstör relationer.
Jag älskar fortfarande låten IRIS och älskar fortfarande EBBA GRÖN. De är ju bäst...
Det är uppehåll nu från ork. föreningen och suzukitjollahoppet. Det är ganska skönt. Alltså är det bara kall kvar, som jag både längtar och stressar till.. Ligger lite efter i övningen tror jag, eller så gör jag inte det.
Jag har installerat allt office grejsimojs på datorn, ifall att jag behöver det någon gång.
I morgon är det årsmöte med SSU. GÅ MED OM NI HAR NÅGOT I SAMHÄLLET SOM NI VILL FÖRÄNDRA!!! (det måste ju dock vara enligt vår ideologi, men endå).
på måndag ska vi ha någon sån där familjemiddag sak. Det ska bli kul eftersom att jag får träffa lite folk... ;)
annars vet jag inte vad jag ska skriva..
Johnny Depp är aaaasssss snygg eller vad då?
Jaja, det är väl allt jag kan säga för tillfället. HejdÅ!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0