Återuppdatering

Jaha. Jag har inte srivit på ca 20 år, men nu skriver jag äntligen ett inlägg.
Det har hänt en del sedan sist. Vi harhaft sommarlov som satt som en smäck. Jag har hunnit med att åka på en klassresa i göteborg, därav bilden nedan.. Sedan har skolan rullat på i ett hetskt tempo. Läxor hela tiden och massa tråkiga uppgifter som ingen igentligen bryr sig om. Jag har hunnit med att läsa en bok av Nicklas/Niklas Krog. Han har skrivit ''Krigare utan minne'' som var bra och lättläst. Det kunde funnits mer innehåll än vad det fanns, men en helt okej bok om man inte orkar läsa så mycket och så ofta. Den var lagom spännande också. Just nu håller jag på med en annan av hans böcker som heter 'Ingen rädsla''. Den handlar om en kille som kallas Turk och som spelar baskket. Jag kan ingenting om basket men man kanske får veta något om det i boken. Förövrigt ska den handla lite grand om kärlek, men vi får väl se. Läs gärna någon av hans böcker han skriver lite annorlunda mot vad jag är van vid i alla fall... Annars;
Har kollat på ett dussin trailers på olika filmer för att fördriva tiden. Min mobil är låst över helgen eftersom att jag inte kan det lösenord som en pajätande idiot bytt till. Annars är livet ganska chill. Ska äta något och sedan ska jag sätta igång med att spela. Vi kanske, kanske hörs igen. Men, jag är som synes inte så överaktiv på bloggen.
Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0